Podstawowy pakiet oprogramowania do zarządzania hotelemSIHOT PMS.

SIHOT PMS.

SIHOT PMS.

Funkcje w SIHOT są uporządkowane w przejrzystych menu i prostych oknach dialogowych. Specjalne interfejsy GUI zapewniają pracownikom w różnych działach prezentację menu, funkcji i danych istotnych dla ich pracy. Ponadto, podpowiedzi i wzajemne powiązanie funkcji zapewnia również szybszą i bardziej wydajną pracę. Strategicznie umieszczone zapytania bezpieczeństwa pomagają unikać błędów i mogą być włączane lub wyłączane w zależności od poziomu doświadczenia użytkownika. SIHOT zarządza nawet najbardziej złożonymi strukturami stawek i pakietami. Ręczne ponowne obliczenia i korekty nie są wymagane, ponieważ odpowiednie ceny są wyświetlane i komunikowane od samego początku.

Niezawodna wydajność każdego dnia

Podczas pracy z SIHOT znajdziesz wiele praktycznych funkcji. Na przykład można się kierować intuicyjnym oknem dialogowym dla pracowników recepcji, które znacznie ułatwia poruszanie się po ostatnich używanych funkcjach oraz w łatwy i szybki sposób pozwala nanieść ewentualne zmiany rejestracji gości. Grafik to kolejny kluczowy element operacji Front Office. Oferuje linki do wielu innych funkcji, w tym rezerwacji, profilu gościa, zameldowania, statusu pokoju itp. System w przejrzysty sposób komunikuje zadania dla pracowników, a także w sposób komplementatrny podpowiada jaką aktywność należy wykonać.

Przy rezerwacjach grupowych specjalne okno dialogowe zmniejsza obciążenie pracą. Nie tylko przyspiesza to proces, ale oferuje również szereg bardzo przydatnych funkcji, które mogą być wymagane w tej sytuacji.

Pracownicy mają czytelne pełne procedury, takie jak rezerwowanie, system podpowiada żeby nie zapomniano o żadnym szczególe. Przy konfiguracji systemu należy wprowadzić standardy hotelowe, wówczas polityka firmy jest przestrzegana przez cały czas. System ma bogate możliwości dodawania wszelkich pomocnych komentarzy, które ułatwiają późniejszą pracę zarówno w rejestracji grupowej jak i indywidualnej.

SIHOT.PMS nie tylko zapewnia zwykłe raporty i wykazy, ale także zawiera wiele dodatkowych funkcji, takich jak okno dialogowe stanu pokoju, szczegółowe rejestrowanie stanu pokoju, obsługa znalezionych przedmiotów itp. Specjalnie opracowany intuicyjny grafik pokoi z możliwością dodania kolorów oznaczających właściwe statusy pokazuje jak wiele rezerwacji jest spodziewanych łącznie z aktualnym obłożeniem. Raport konserwacji ma na celu ułatwienie komunikacji między działem recepcji a działem technicznym. 

Aktualne, szczegółowe prognozy obłożenia pomagają w planowaniu biznesowym. Istnieje wiele różnych parametrów do wyboru, więc możesz wywołać dokładnie te założenia parametrów, które pomogą ci w planowaniu wykorzystania w pełi zasobów i możliwosco hotelu. Na przykład odnosząc się do prognozy prawdopodobnej lub pewnej pokazuje sytuację rezerwacji, która jest założeniem lub konkretną rezerwacją.

 

Aby osiągnąć cele biznesowe, niezbędne jest systematyczne podejście do budżetowania. SIHOT.PMS przechowuje twoje dane budżetowe dla kont obrotowych, sprzedanych pokoi, zajętych łóżek itp. I porównuje je z rzeczywistymi danymi. W każdej chwili dostępnych jest wiele raportów, które pozwalają śledzić wyniki.

SIHOT zawiera szereg raportów standardowych, z których wiele można wywołać z różnymi parametrami i opcjami. "Raport managerski" może na przykład pokazywać zakwaterowanie, liczbę gości lub pokoi, obroty w hotelu i przedstawiać liczby w różnych kombinacjach. "Raport TOP" to kolejna popularna analiza z wieloma różnymi kryteriami wyboru. Sprawdza wydajność Twoich najlepszych lub najsłabszych klientów poprzez ujęcie liczbowe w dowolny sposób, w jaki chcesz na nie patrzeć. 


Poznaj nasze inne aplikacje

Klienci, który zakupili ten program zainteresowani byli również:

S4HONLINE MiniBarek

Sprawne zarządzanie minibarkiem

Czytaj więcej

S4HONLINE PanelManager

Dane sprzedaży i zakupów na telefonie

Czytaj więcej

S4H Hotel&Spa

Zarządzaj pensjonatem, hotelem, bazą SPA

Czytaj więcej