Dane sprzedaży i zakupów na telefonieS4HONLINE PanelManager

S4HONLINE PanelManager

Dla kogo jest PanelManager?

PanelManager to aplikacja webowa, dzięki której możliwe jest przeglądanie danych wysyłanych przez aplikację S4H Chef.

W danych tych zawarte są informacje o bieżącej sprzedaży (z podziałem na dokumenty, produkty, pracowników), dane dokumentów zakupu, stanów magazynowych, a nawet dostępności pokoi.

Aplikacja S4H PanelManager powstała z myślą o właścicielach i managerach firm, których praca nie kończy się po odejściu od komputera czy wyjściu z lokalu.

Zalety PanelManager

  • Działa na komputerze, telefonie i tablecie
  • Działa na dowolnym systemie operacyjnym
  • Dostępna wszędzie gdzie masz podłączenie do internetu
  • Pobiera dane z niezależnego źródła
  • Możliwość przypisywania użytkowników do danych lokali
  • Dostęp do danych zakupowych, sprzedażowych i hotelowych
  • Szybkie i łatwe filtrowanie danych

S4H PanelManager to aplikacja działająca na dowolnym systemie operacyjnym oraz na dowolnym urządzeniu posiadającym dostęp do Internetu. Dzięki temu rozwiązaniu możesz używać S4H PanelManager zarówno na komputerach stacjonarnych, laptopach, tabletach oraz telefonach komórkowych nie martwiąc się o system jaki jest na nich zainstalowany. Aplikacja samoczynnie dostosuje się najlepiej do wielkości ekranu, gwarantując prostotę obsługi.

Zaletą S4H PanelManager jest praca z danymi niezależna od sieci w której pracuje S4H Chef, z którego są pobierane dane. Oznacza to, że w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca użytkownik naszej aplikacji ma dostęp do danych firmowych, niezależnie od tego, czy w danym momencie komputery i serwery w firmie są włączone i podłączone do Internetu.

Nasza aplikacja została tak zaprojektowana, aby sprawnie działała zarówno z małymi firmami, jak również z sieciami lokali. Dzięki unikalnym rozwiązaniom istnieje możliwość utworzenia kilku kont dla managerów i przypisanie ich do wielu lokali, w taki sposób, że jeden manager może przeglądać dane z kilku lokali jednocześnie (sumarycznie) jak i z każdego lokalu osobno. Oznacza to, że osoba odpowiedzialna za dany region może mieć dostęp do danych swoich lokali bez potrzeby zakładania wielu kont.

Dane dostępne w S4H PanelManager zostały podzielone na 3 różne działy do których dostęp jest uzależniony od wykupionej licencji, są to: sprzedaż, magazyn, hotel.
Każdy z tych działów został dodatkowo podzielony w taki sposób, aby przeglądanie danych nawet na małym urządzeniu było szybkie i komfortowe.

W dziale Sprzedaż wyświetlane są wszystkie dane dotyczące nie tylko danych sprzedaży, ale również i zakupów. W widoku sumarycznym (wyświetlającym dane ze wszystkich lokali do jakich mamy dostęp) możemy przeglądać informacje o sprzedaży i kosztach prezentowanych na wykresie, jak również dokumenty ze szczegółami na podstawie których dokonano wyliczeń. Dane możemy eksportować do kilku formatów (w tym do arkuszy kalkulacyjnych), aby wykorzystać je w innych programach.

Jeżeli wybierzemy podgląd danych z określonego lokalu, będziemy mieć dostęp również do takich danych jak: dokumenty kasowo-bankowe, zestawienie najchętniej kupowanych produktów oraz sprzedaż pogrupowną według pracowników.

Wszystkie dane zawarte w tabelach możemy filtrować w bardzo wygodny sposób po kilku kolumnach jednocześnie.

Moduł prezentuje stan magazynowy produktów jakie zostały zdefiniowane w systemie S4H Chef. Znajduje się tutaj lista magazynów przypisanych lokalom do jakich mamy dostęp. Prezentacja stanów magazynowych może przebiegać dwojako. Pierwszą metodą jest przeglądanie wszystkich magazynów w lokalu i sprawdzanie jakie są stany naszych produktów w tych magazynach. Jest to szczególnie przydatne podczas planowania lub dokonywania zakupów, gdy chcemy w jak najszybszy sposób sprawdzić stan danego produktu w wielu magazynach.

Drugą metodą jest wybranie jednego magazynu i sprawdzanie stanu produktów jakie się w nim znajdują. Ta metoda pozwala na bardziej szczegółowe wyszukiwanie interesujących nas danych dotyczących konkretnych produktów.

Jest to dział przygotowany specjalnie z myślą o właścicielach hoteli i ośrodków noclegowych. Pozwala on na przeglądanie danych dotyczących pokoi w zadanym okresie czasu. Dane te to: ilość pokoi wolnych, ilość pokoi zajętych, ilość pokoi wyłączonych. Wszystkie te dane są pogrupowane według typów pokoi, więc możemy wyświetlać informacje sumaryczne jak również te dotyczące jedynie jednego typu pokoi.


Poznaj nasze inne aplikacje

Klienci, który zakupili ten program zainteresowani byli również:

S4H Organizacja Procesów Produkcyjnych

Sprawniejsze zarządzanie procesem produkcji

Czytaj więcej

S4HONLINE PanelManager

Dane sprzedaży i zakupów na telefonie

Czytaj więcej