Pokoje pod kontroląS4HONLINE CleanRoom

S4HONLINE CleanRoom

Czym jest Cleanroom?

S4H CleanRoom jest aplikacją mobilną, która pozwala na łatwe i szybkie zarządzanie statusami pokoi w hotelu lub innym obiekcie noclegowym. Przeznaczona ona jest głównie dla pokojowych oraz konserwatorów, którzy mogą za jej pośrednictwem ustawiać odpowiedni status pokoi (czysty/brudny) oraz zgłaszać usterki w danych pomieszczeniach.

Jej zaletą jest działanie na dowolnym nowoczesnym systemie operacyjnym jak również na dowolnym typie urządzenia (tablet, telefon). Dzięki temu nie ma potrzeby inwestowania w drogi sprzęt o określonych parametrach – wystarczy dostęp do internetu.

Jedna aplikacja - wiele możliwości

  • Prostota obsługi
  • Nie wymaga wydzielonej sieci WiFi
  • Działa z dowolnym systemem operacyjnym
  • Działa na komputerze, telefonie i tablecie
  • Przyjazny interface
  • Wymiana danych między CleanRoom a S4H Hotel&Spa
  • Prosta obsługa usterek w pokojach

S4H CleanRoom to aplikacja mobilna, która może zostać uruchomiona na każdym urządzeniu, które posiada dostęp do internetu (przez sieć komórkową lub WiFi) orza nowoczesną przeglądarkę internetową. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie ma potrzeby zakupu nowych urządzeń o określonej specyfikacji. Również wersja i producent systemu operacyjnego na jakim działa urządzenie nie ma znaczenia. Może być to system Windows (Mobile, 7, 8, 10), iOS, Android, Linux oraz wiele innych. W razie konieczności aplikację można również uruchomić na tradycyjnym komputerze z systemem Windows, OSX, Linux czy ChromeOS.

Każdy z użytkowników posiada swój login i hasło za pomocą których loguje się do systemu. W zależności od przypisanych uprawnień i modułów widzi on listę pomieszczeń w których może zmienić status czystości i zgłosić ewentualną usterkę. Dodatkowo na liście dostępnych pomieszczeń użytkownik widzi inne niezbędne informacje, dzięki czemu bez zbędnego klikania może on podjąć odpowiednie decyzje usprawniając swoją pracę. Możliwość integracji naszego oprogramowania z systemami kontroli dostępu pozwala dodatkowo na odnotowywanie czy gość jest w pokoju, czy zgłosił dodatkowe sprzątanie itd.

Każda zmiana statusu czy zgłoszenie nowej usterki jest automatycznie odczytywane przez S4H Hotel&Spa i wyświetlane pracownikom recepcji, którzy również na życzenie klientów mogą zmieniać odpowiednie statusy pokoi określonych gości.

Aplikacja S4H CleanRoom została zaprojektowana w taki sposób, aby każda osoba, nawet bez przeszkolenia, mogła go obsługiwać. Niezwykle przejrzysty interfejs i sposób prezentowania danych, oraz liczne zabezpieczenia uniemożliwiają wprowadzenie błędnych danych. Czytelne, duże ikonki sprawiają, że z łatwością można obsługiwać system nawet w rękawicach, bez obawy zaznaczenia niewłaściwej opcji.

Wprowadzenie nowej usterki lub zmiana statusu może odbyć się zaledwie w kilku kliknięciach. Po wybraniu z listy interesującego nas pomieszczenia mamy możliwość zmiany jego statusu z brudnego na czysty i odwrotnie. Jeżeli istnieje taka potrzeba możemy również zamieścić krótki komentarz odnośnie wprowadzonej zmiany.

W najnowszej wersji naszego oprogramowania (od wersji S4H 1.27) istnieje możliwość zmiany statusu z czystego na brudny przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami. Dzięki temu kontrola pracy osób sprzątających jest szybsza i sprawniejsza, gdyż zmiana statusu odbywa się w trakcie kontroli w pokoju. Dodatkowo w najnowszej wersji istnieje możliwość uruchomienie aplikacji w trybie pełnoekranowych (w systemach Android* i iOS*), co znacznie uławia korzystanie z aplikacji.

 

* - dla systemów Android v>5 i domyślnie instalowaną przeglądarką Chrome, iOS >8. Wersje minimalne wymagane przez aplikację mogą być inne w zależności od systemu operacyjnego i producenta telefonu.

W każdym pomieszczeniu mogą wystąpić usterki, które należy szybko i sprawnie naprawić. CleanRoom to znakomite narzędzie pozwalające na szybkie i dokładne zgłoszenie usterki na przykład przez osobę sprzątającą pokój.

Możliwość wyboru odpowiedniego typu usterki pozwala na szybkie przekazanie jej odpowiedniej osobie. Dodatkowy komentarz pozwala na jej krótki opis, dzięki czemu można w sposób szczegółowy określić miejsce jej występowania.

Lista usterek wyświetlana w szczegółach pokoju pozwala zapobiega jej wielokrotnemu zgłaszaniu.


Poznaj nasze inne aplikacje

Klienci, który zakupili ten program zainteresowani byli również:

S4H CRM

Zarządzanie zasobami

Czytaj więcej

S4HBooking

System rezerwacji pokoi online

Czytaj więcej

S4H Hotel&Spa

Zarządzaj pensjonatem, hotelem, bazą SPA

Czytaj więcej