Oprogramowanie dla hoteli

Zastosowanie pakietu S4H w hotelu daje osobom zarządzającym unikalną możliwość posiadania zintegrowanego systemu, który wymaga konsekwencji w działaniach całej obsługi. Managerom dostarcza natomiast spójnej informacji o wynikach finansowych, obłożeniu, oraz innych, mniej istotnych parametrach ich obiektu. Innowacyjne rozwiązania wykorzystujące internet oraz urządzenia mobilne przyspieszają przepływ informacji i eliminują błędy obsługi, która nie korzysta już z kartki papieru do przenoszenia ważnych informacji i nie ma szans jej utracić. Nowoczesny system komunikacji z gościem wykorzystujący automatycznie generowane e-maile oraz SMS-y pozwala klientom hotelu poczuć się komfortowo i uświadamia ich, że dobrze zrobili wybierając Twój hotel.

S4H Hotel&Spa

Zarządzaj pensjonatem, hotelem, bazą SPA

S4H Hotel&Spa

Sprawne zarządzanie obiektem noclegowym jeszcze nigdy nie było tak proste. Sporządzaj listę gości, wystawiaj rachunki i faktury, planuj pobyt, rezerwuj zabiegi spa. Połącz system z pozostałymi produktami S4H i zaoferuj swoim Klientom spokojny wypoczynek, a pracownikom bezstresową pracę.

Czytaj więcej

S4H CHEF

Aplikacja magazynowo-rozliczeniowa

S4H CHEF

Prosta w obsłudze, okienkowa aplikacja magazynowo-rozliczeniowa posiadająca rozbudowany i zaawansowany system raportowania. Już nigdy nie zabraknie niczego w magazynie, a wszelkie rozliczenia sprawdzisz w jednym miejscu.

Czytaj więcej

S4HONLINE MiniBarek

Sprawne zarządzanie minibarkiem

S4HONLINE MiniBarek

S4HONLINE MiniBarek to moduł umożliwiający sprawne zarządzanie minibarkami w pokojach hotelowych. Dzięki tej aplikacji w sposób szybki i intuicyjny można rozliczać minibarki w pokojach i automatycznie wystawiać za nie obciążenia dla klientów.

Czytaj więcej

S4HBooking

System rezerwacji pokoi online

S4HBooking

System rezerwacji pokoi S4HBooking to znakomite uzupełnienie programu S4H Hotel&Spa. Duże możliwości konfiguracji i prostota działania, jak również brak pośredników sprawiają, że jest to atrakcyjna oferta dla każdego obiektu noclegowego.

Czytaj więcej

S4H CRM

Zarządzanie zasobami

S4H CRM

Zintegrowany z wszystkimi modułami systemu S4H program do zarządzania zasobami. Pozwala w sposób zorganizowany planować przebieg różnego rodzaju zadań organizowanych w Twoim obiekcie. S4H CRM pozwala połączyć różnego rodzaju dokumenty ( np. dla hotelu - rezerwacje pokoi, planowanie menu, faktury, asygnaty;  dla gastronomii - terminarz imprez, planowanie menu, planowanie zamówień, faktury; dla produkcji - rezerwacje dostaw półproduktów,  planowanie zaopatrzenia stanowisk w materiały, prognozowanie zaopatrzenia dla zakładu, faktury, asygnaty ). Wraz z S4H CRM oprócz powiązania  wszelkich dokumentów w jednym miejscu posiadasz zbiór zadań dla Twojego personelu.

Czytaj więcej

S4HONLINE PanelManager

Dane sprzedaży i zakupów na telefonie

S4HONLINE PanelManager

Aplikacja webowa, która synchronizuje się z programem S4H Chef. Za jej pomocą sprawdzisz ostatnią sprzedaż, zakupy, stan magazynów i wiele więcej. Wszystko to na ekranie tabletu, telefonu komórkowego, z dala od lokalu i za pośrednictwem internetu - wystarczy zalogować się w systemie.

Czytaj więcej

S4HONLINE CleanRoom

Pokoje pod kontrolą

S4HONLINE CleanRoom

Aplikacja S4H CleanRoom to innowacyjne narzędzie wspomagające pracę housekeepingu w Twoim hotelu. Przy pomocy dowolnego urządzenia mobilnego połączonego z publiczną siecią internet Twój personel przekaże informacje o statusie pokoi i ewentualnych usterkach technicznych, a także rozliczy minibarek w każdym pokoju.

Czytaj więcej