KSeF – co musisz wiedzieć?
Krajowy System e-Faktur (KSeF) to ogólnopolska platforma służąca do wystawiania, przesyłania i przechowywania faktur ustrukturyzowanych. W najbliższym czasie stanie się on obowiązkowy dla przedsiębiorców, dlatego już teraz warto zapoznać się z jego zasadami działania oraz przygotować firmę do nadchodzących zmian.
KSeF 2.0 – bądź na bieżąco!
Prace nad Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF) 2.0 są już w zaawansowanym stadium, zgodnie z kalendarium dostępnym na stronie ksef.podatki.gov.pl
Przedsiębiorco, aby sprawnie korzystać z KSeF, upewnij się, że Twoja wersja S4H jest aktualna. Sprawdź prawo do aktualizacji - nasz zespół S4H zawsze służy pomocą.
Najbliższe ważne terminy KSeF 2.0:
3.11.2025 – udostępnienie Aplikacji Podatnika KSeF 2.0 na środowisku testowym
15.11.2025 – udostępnienie Aplikacji Podatnika KSeF 2.0 na środowisku przedprodukcyjnym
O nowej wersji S4H zawierającej obsługę KSeF poinformujemy Państwa po zakończeniu testów Aplikacji Podatnika.
Wszyscy klienci S4H posiadający prawo do aktualizacji płynnie wejdą w Krajowy System e-faktur ( KSeF ).
Windows 10 kończy wsparcie – co musisz wiedzieć?
2025-09-30Od 1 października 2025 r. w całej Polsce...
2025-09-182025-09-03
Z przyjemnością informujemy o nawiązaniu współpracy pomiędzy firmą Comarch...
2025-07-02Kiosk gastronomiczny S4H to innowacyjne rozwiązanie samoobsługowe, które...
2025-05-29