Oprogramowanie S4H dla producentów

Każda firma zajmująca się produkcją ciągle poszukuje sposobów na zwiększenie efektywności i rentowności. Testuje rożne techniki i sposoby zarządzania, aby zwiększyć wydajność, poprawić jakości i skrócić czas realizacji zamówienia. Wymaga to koordynacji w całym przedsiębiorstwie, od biura do produkcji. 
Odpowiednia synchronizacja procesów przyspieszy proces reakcji i zniweluje negatywny wpływ wahań poziomu popytu, cen konkurencji oraz problemów dotyczących dostaw. Konkretne rozwiązanie, dedykowane firmom produkcyjnym oraz przetwórniom, dostarcza System S4H
w module S4H Organizacja Procesów Produkcyjnych.

S4H Organizacja Procesów Produkcyjnych

Kompleksowe zarządzanie procesem produkcji

S4H Organizacja Procesów Produkcyjnych

S4H OPP przewidziany jest dla dużych i małych zakładów produkcyjnych wytwarzajacych dobra od podstaw oraz z półproduktów.

Czytaj więcej

S4H CHEF

Zarządzaj i kontroluj gospodarkę magazynową w czasie rzeczywistym, zachowaj ciągłość sprzedaży.

S4H CHEF

Kierujesz lokalem gastronomicznym lub całą siecią restauracji. Chcesz świadomie zarządzać wszystkimi procesami od zakupów, przez magazyny, jadłospisy i sprzedaż. Wykorzystaj skuteczne narzędzie – S4H CHEF.

Czytaj więcej

S4H SORTING - sprawdź co się marnuje.

Kompleksowa kontrola zakupów, magazynów oraz jakości produkcji w S4H.

S4H SORTING - sprawdź co się marnuje.

Optymalizacja kosztów to jedno ze strategicznych zadań każdego managera punktu gastronomicznego. System S4H POS i S4H CHEF to przede wszystkim sprzedaż w gastronomii i jednocześnie zarządzanie magazynami, zakupami, analiza cen dostawców oraz możliwość tworzenia zestawów złożonych z dowolnych elementów. Wbudowane raporty pozwalają zweryfikować wielkość sprzedaży i koszty zakupów. Co jeszcze należy poddać analizie, aby obniżyć koszty prowadzenia biznesu?
Z odpowiedzią na to pytanie przychodzi S4H SORTING. Moduł, który analizuje miejsce powstawania odpadów, rodzaj oraz ilość wyrzucanej żywności.

Czytaj więcej

S4H CRM

Zarządzanie zasobami

S4H CRM

Zintegrowany z wszystkimi modułami systemu S4H program do zarządzania zasobami. Pozwala w sposób zorganizowany planować przebieg różnego rodzaju zadań organizowanych w Twoim obiekcie. S4H CRM pozwala połączyć różnego rodzaju dokumenty ( np. dla hotelu - rezerwacje pokoi, planowanie menu, faktury, asygnaty;  dla gastronomii - terminarz imprez, planowanie menu, planowanie zamówień, faktury; dla produkcji - rezerwacje dostaw półproduktów,  planowanie zaopatrzenia stanowisk w materiały, prognozowanie zaopatrzenia dla zakładu, faktury, asygnaty ). Wraz z S4H CRM oprócz powiązania  wszelkich dokumentów w jednym miejscu posiadasz zbiór zadań dla Twojego personelu.

Czytaj więcej
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu.
Dowiedz się, jak możesz zmienić te ustawienia i uzyskaj dodatkowe informacje o wykorzystaniu plików cookies.

Akceptuj