Co to oznacza w praktyce?
Sprawdź aktualizację licencji
System S4H to konsekwentnie rozwijane narzędzia. Nasi programiści dostosowują funkcjonalność do aktualnych przepisów ustawodawcy.
Sprawdź lub dowiedz się u swojego opiekuna systemu co zyskasz dzięki zaktualizowaniu licencji do najnowszej wersji.
1 Rok + dodatkowy miesiąc od daty zakupu 10% wartości posiadanych modułów. Powyżej 13 miesięcy 25% wartości posiadanych modułów. Zamów wycenę u swojego opiekuna systemu S4H.
Zarządzaj pensjonatem, hotelem, bazą SPA
Sprawne zarządzanie obiektem noclegowym jeszcze nigdy nie było tak proste. Sporządzaj listę gości, wystawiaj rachunki i faktury, planuj pobyt, rezerwuj zabiegi spa. Połącz system z pozostałymi produktami S4H i zaoferuj swoim Klientom spokojny wypoczynek, a pracownikom bezstresową pracę.
Czytaj więcejZarządzaj i kontroluj gospodarkę magazynową w czasie rzeczywistym, zachowaj ciągłość sprzedaży.
Kierujesz lokalem gastronomicznym lub całą siecią restauracji. Chcesz świadomie zarządzać wszystkimi procesami od zakupów, przez magazyny, jadłospisy i sprzedaż. Wykorzystaj skuteczne narzędzie – S4H CHEF.
Czytaj więcejSystem rezerwacji pokoi online
System rezerwacji pokoi S4HBooking to znakomite uzupełnienie programu S4H Hotel&Spa. Duże możliwości konfiguracji i prostota działania, jak również brak pośredników sprawiają, że jest to atrakcyjna oferta dla każdego obiektu noclegowego.
Czytaj więcejSprzedawaj swoją ofertę na smartfonach klientów. Oszczędzaj czas i zwiększaj zyski.
Korzystaj z nowoczesnych narzędzi sprzedaży oraz aktualnych trendów. Zamów aplikacje dla swojej restauracji, buduj lojalność klientów i zwiększaj zyski.
Czytaj więcejSprawne zarządzanie minibarkiem
S4HONLINE MiniBarek to moduł umożliwiający sprawne zarządzanie minibarkami w pokojach hotelowych. Dzięki tej aplikacji w sposób szybki i intuicyjny można rozliczać minibarki w pokojach i automatycznie wystawiać za nie obciążenia dla klientów.
Czytaj więcejPokoje pod kontrolą
Aplikacja S4H CleanRoom to innowacyjne narzędzie wspomagające pracę housekeepingu w Twoim hotelu. Przy pomocy dowolnego urządzenia mobilnego połączonego z publiczną siecią internet Twój personel przekaże informacje o statusie pokoi i ewentualnych usterkach technicznych.
Czytaj więcejJuż od dziś poprawiaj swoje wyniki finansowe ze swojego telefonu z dowolnego miejsca!
Zdalne zarządzanie obiektem w jednej prostej aplikacji.
Rozwiązanie, które zwiększy widoczność procesów sprzedaży
oraz zamówień, umożliwi szybkie reagowanie i w konsekwencji poprawi wyniki finansowe.
Kompleksowa kontrola zakupów, magazynów oraz jakości produkcji w S4H.
Optymalizacja kosztów to jedno ze strategicznych zadań każdego managera punktu gastronomicznego. System S4H POS i S4H CHEF to przede wszystkim sprzedaż w gastronomii i jednocześnie zarządzanie magazynami, zakupami, analiza cen dostawców oraz możliwość tworzenia zestawów złożonych z dowolnych elementów. Wbudowane raporty pozwalają zweryfikować wielkość sprzedaży i koszty zakupów. Co jeszcze należy poddać analizie, aby obniżyć koszty prowadzenia biznesu?
Z odpowiedzią na to pytanie przychodzi S4H SORTING. Moduł, który analizuje miejsce powstawania odpadów, rodzaj oraz ilość wyrzucanej żywności.
Zarządzanie zasobami
Zintegrowany z wszystkimi modułami systemu S4H program do zarządzania zasobami. Pozwala w sposób zorganizowany planować przebieg różnego rodzaju zadań organizowanych w Twoim obiekcie. S4H CRM pozwala połączyć różnego rodzaju dokumenty ( np. dla hotelu - rezerwacje pokoi, planowanie menu, faktury, asygnaty; dla gastronomii - terminarz imprez, planowanie menu, planowanie zamówień, faktury; dla produkcji - rezerwacje dostaw półproduktów, planowanie zaopatrzenia stanowisk w materiały, prognozowanie zaopatrzenia dla zakładu, faktury, asygnaty ). Wraz z S4H CRM oprócz powiązania wszelkich dokumentów w jednym miejscu posiadasz zbiór zadań dla Twojego personelu.
Czytaj więcej