Oprogramowanie dla hoteli

Zastosowanie pakietu S4H w hotelu daje osobom zarządzającym unikalną możliwość posiadania
zintegrowanego systemu opartego na jednej bazie danych
.



Co to oznacza w praktyce?

  • spójną informację o wynikach finansowych, np. obłożeniu i wielkości sprzedaży
  • natychmiastowy przepływ danych między modułami
  • wspólna numeracja dokumentów
  • dostęp do wszystkich faktur z dowolnego komputera
  • wspólni kontrahenci i zarządzanie kontaktami
  • jeden CRM i dostęp do wszystkich zadań
  • precyzyjne ustawienia dostępu dla każdego użytkownika (hierarchia kont)

Sprawdź aktualizację licencji 

System S4H to konsekwentnie rozwijane narzędzia. Nasi programiści dostosowują funkcjonalność do aktualnych przepisów ustawodawcy. 
Sprawdź lub dowiedz się u swojego opiekuna systemu co zyskasz dzięki zaktualizowaniu licencji do najnowszej wersji. 
1 Rok + dodatkowy miesiąc od daty zakupu 10% wartości posiadanych modułów. Powyżej 13 miesięcy 25% wartości posiadanych modułów. Zamów wycenę u swojego opiekuna systemu S4H.

S4H Hotel&Spa

Zarządzaj pensjonatem, hotelem, bazą SPA

S4H Hotel&Spa

Sprawne zarządzanie obiektem noclegowym jeszcze nigdy nie było tak proste. Sporządzaj listę gości, wystawiaj rachunki i faktury, planuj pobyt, rezerwuj zabiegi spa. Połącz system z pozostałymi produktami S4H i zaoferuj swoim Klientom spokojny wypoczynek, a pracownikom bezstresową pracę.

Czytaj więcej

S4H CHEF

Zarządzaj i kontroluj gospodarkę magazynową w czasie rzeczywistym, zachowaj ciągłość sprzedaży.

S4H CHEF

Kierujesz lokalem gastronomicznym lub całą siecią restauracji. Chcesz świadomie zarządzać wszystkimi procesami od zakupów, przez magazyny, jadłospisy i sprzedaż. Wykorzystaj skuteczne narzędzie – S4H CHEF.

Czytaj więcej

S4HBooking

System rezerwacji pokoi online

S4HBooking

System rezerwacji pokoi S4HBooking to znakomite uzupełnienie programu S4H Hotel&Spa. Duże możliwości konfiguracji i prostota działania, jak również brak pośredników sprawiają, że jest to atrakcyjna oferta dla każdego obiektu noclegowego.

Czytaj więcej

S4H APP Aplikacja na telefon

Sprzedawaj swoją ofertę na smartfonach klientów. Oszczędzaj czas i zwiększaj zyski.

S4H APP Aplikacja na telefon

Korzystaj z nowoczesnych narzędzi sprzedaży oraz aktualnych trendów. Zamów aplikacje dla swojej restauracji,  buduj lojalność klientów i zwiększaj zyski.

Czytaj więcej

S4HONLINE MiniBarek

Sprawne zarządzanie minibarkiem

S4HONLINE MiniBarek

S4HONLINE MiniBarek to moduł umożliwiający sprawne zarządzanie minibarkami w pokojach hotelowych. Dzięki tej aplikacji w sposób szybki i intuicyjny można rozliczać minibarki w pokojach i automatycznie wystawiać za nie obciążenia dla klientów.

Czytaj więcej

S4HONLINE CleanRoom

Pokoje pod kontrolą

S4HONLINE CleanRoom

Aplikacja S4H CleanRoom to innowacyjne narzędzie wspomagające pracę housekeepingu w Twoim hotelu. Przy pomocy dowolnego urządzenia mobilnego połączonego z publiczną siecią internet Twój personel przekaże informacje o statusie pokoi i ewentualnych usterkach technicznych.

Czytaj więcej

S4HONLINE PanelManager

Już od dziś poprawiaj swoje wyniki finansowe ze swojego telefonu z dowolnego miejsca!

S4HONLINE PanelManager

Zdalne zarządzanie obiektem w jednej prostej aplikacji. 
Rozwiązanie, które zwiększy widoczność procesów sprzedaży
oraz zamówień, umożliwi szybkie reagowanie i w konsekwencji poprawi wyniki finansowe. 

Czytaj więcej

S4H SORTING - ewidencja strat żywności.

Nowoczesny, skuteczny sposób na oszczędności przy zakupach. Sprawdź co się marnuje.

S4H SORTING - ewidencja strat żywności.

Wprowadzaj regularnie dane i zapobiegaj stratom finansowym w Twojej gastronomii.  Generuj szczegółowe raporty, dzięki którym zwiększysz efektywność zarządzania, zaangażowanie pracowników oraz produktywność. Obniżaj koszty produkcji i redukuj ilość wyrzucanego jedzenia. Zarządzaj świadomie, ogranicz emisję CO2.

Czytaj więcej

S4H CRM

Zarządzanie zasobami

S4H CRM

Zintegrowany z wszystkimi modułami systemu S4H program do zarządzania zasobami. Pozwala w sposób zorganizowany planować przebieg różnego rodzaju zadań organizowanych w Twoim obiekcie. S4H CRM pozwala połączyć różnego rodzaju dokumenty ( np. dla hotelu - rezerwacje pokoi, planowanie menu, faktury, asygnaty;  dla gastronomii - terminarz imprez, planowanie menu, planowanie zamówień, faktury; dla produkcji - rezerwacje dostaw półproduktów,  planowanie zaopatrzenia stanowisk w materiały, prognozowanie zaopatrzenia dla zakładu, faktury, asygnaty ). Wraz z S4H CRM oprócz powiązania  wszelkich dokumentów w jednym miejscu posiadasz zbiór zadań dla Twojego personelu.

Czytaj więcej
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu.
Dowiedz się, jak możesz zmienić te ustawienia i uzyskaj dodatkowe informacje o wykorzystaniu plików cookies.

Akceptuj