Oprogramowanie dla hoteli

Zastosowanie pakietu S4H w hotelu daje osobom zarządzającym unikalną możliwość posiadania
zintegrowanego systemu opartego na jednej bazie danych
.



Co to oznacza w praktyce?

  • spójną informację o wynikach finansowych, np. obłożeniu i wielkości sprzedaży
  • natychmiastowy przepływ danych między modułami
  • wspólna numeracja dokumentów
  • dostęp do wszystkich faktur z dowolnego komputera
  • wspólni kontrahenci i zarządzanie kontaktami
  • jeden CRM i dostęp do wszystkich zadań
  • precyzyjne ustawienia dostępu dla każdego użytkownika (hierarchia kont)

Sprawdź aktualizację licencji 

System S4H to konsekwentnie rozwijane narzędzia. Nasi programiści dostosowują funkcjonalność do aktualnych przepisów ustawodawcy. 
Sprawdź lub dowiedz się u swojego opiekuna systemu co zyskasz dzięki zaktualizowaniu licencji do najnowszej wersji. 
1 Rok + dodatkowy miesiąc od daty zakupu 10% wartości posiadanych modułów. Powyżej 13 miesięcy 20% wartości posiadanych modułów.

S4H Hotel&Spa

Zarządzaj pensjonatem, hotelem, bazą SPA

S4H Hotel&Spa

Sprawne zarządzanie obiektem noclegowym jeszcze nigdy nie było tak proste. Sporządzaj listę gości, wystawiaj rachunki i faktury, planuj pobyt, rezerwuj zabiegi spa. Połącz system z pozostałymi produktami S4H i zaoferuj swoim Klientom spokojny wypoczynek, a pracownikom bezstresową pracę.

Czytaj więcej

S4H CHEF

Zarządzaj i kontroluj gospodarkę magazynową w czasie rzeczywistym, zachowaj ciągłość sprzedaży.

S4H CHEF

Kierujesz lokalem gastronomicznym lub całą siecią restauracji. Chcesz świadomie zarządzać wszystkimi procesami od zakupów, przez magazyny, jadłospisy i sprzedaż. Wykorzystaj skuteczne narzędzie – S4H CHEF.

Czytaj więcej

S4H SORTING - ewidencja strat żywności.

Nowoczesny, skuteczny sposób na oszczędności przy zakupach. Sprawdź co się marnuje.

S4H SORTING - ewidencja strat żywności.

Wprowadzaj regularnie dane i zapobiegaj stratom finansowym w Twojej gastronomii.  Generuj szczegółowe raporty, dzięki którym zwiększysz efektywność zarządzania, zaangażowanie pracowników oraz produktywność. Obniżaj koszty produkcji i redukuj ilość wyrzucanego jedzenia. Zarządzaj świadomie, ogranicz emisję CO2.

Czytaj więcej

S4HONLINE MiniBarek

Sprawne zarządzanie minibarkiem

S4HONLINE MiniBarek

S4HONLINE MiniBarek to moduł umożliwiający sprawne zarządzanie minibarkami w pokojach hotelowych. Dzięki tej aplikacji w sposób szybki i intuicyjny można rozliczać minibarki w pokojach i automatycznie wystawiać za nie obciążenia dla klientów.

Czytaj więcej

S4HBooking

System rezerwacji pokoi online

S4HBooking

System rezerwacji pokoi S4HBooking to znakomite uzupełnienie programu S4H Hotel&Spa. Duże możliwości konfiguracji i prostota działania, jak również brak pośredników sprawiają, że jest to atrakcyjna oferta dla każdego obiektu noclegowego.

Czytaj więcej

S4H CRM

Zarządzanie zasobami

S4H CRM

Zintegrowany z wszystkimi modułami systemu S4H program do zarządzania zasobami. Pozwala w sposób zorganizowany planować przebieg różnego rodzaju zadań organizowanych w Twoim obiekcie. S4H CRM pozwala połączyć różnego rodzaju dokumenty ( np. dla hotelu - rezerwacje pokoi, planowanie menu, faktury, asygnaty;  dla gastronomii - terminarz imprez, planowanie menu, planowanie zamówień, faktury; dla produkcji - rezerwacje dostaw półproduktów,  planowanie zaopatrzenia stanowisk w materiały, prognozowanie zaopatrzenia dla zakładu, faktury, asygnaty ). Wraz z S4H CRM oprócz powiązania  wszelkich dokumentów w jednym miejscu posiadasz zbiór zadań dla Twojego personelu.

Czytaj więcej

S4HONLINE PanelManager

Już od dziś poprawiaj swoje wyniki finansowe ze swojego telefonu z dowolnego miejsca!

S4HONLINE PanelManager

Zdalne zarządzanie obiektem w jednej prostej aplikacji. 
Rozwiązanie, które zwiększy widoczność procesów sprzedaży
oraz zamówień, umożliwi szybkie reagowanie i w konsekwencji poprawi wyniki finansowe. 

Czytaj więcej

S4HONLINE CleanRoom

Pokoje pod kontrolą

S4HONLINE CleanRoom

Aplikacja S4H CleanRoom to innowacyjne narzędzie wspomagające pracę housekeepingu w Twoim hotelu. Przy pomocy dowolnego urządzenia mobilnego połączonego z publiczną siecią internet Twój personel przekaże informacje o statusie pokoi i ewentualnych usterkach technicznych, a także rozliczy minibarek w każdym pokoju.

Czytaj więcej