System sprzedaży oparty na ekranie dotykowym
S4H POS to nowoczesne narzędzie zarządzania sklepem. Pozwala w wygodny sposób prowadzić sprzedaż. Pulpitowa wersja modułu to bogata funkcjonalność programowania klawiszy, szybkie odnajdywanie żądanego towaru oraz funkcji.
Czytaj więcejZarządzaj i kontroluj gospodarkę magazynową w czasie rzeczywistym, zachowaj ciągłość sprzedaży.
Kierujesz lokalem gastronomicznym lub całą siecią restauracji. Chcesz świadomie zarządzać wszystkimi procesami od zakupów, przez magazyny, jadłospisy i sprzedaż. Wykorzystaj skuteczne narzędzie – S4H CHEF.
Czytaj więcejModuł sklepu internetowego bez abonamentu i prowizji. Łatwość zamówienia online to wyższa sprzedaż.
Czy zero telefonów, smsów oraz e-maili może oznaczać dobrą sprzedaż, a nawet jej wzrost? Oczywiście, dzięki wykorzystaniu skutecznego kanału sprzedażowego – aplikacji S4HONLINE Zamów. Spraw, aby Twój klient mógł zamówić ulubione danie w każdym miejscu i bez oczekiwania na połączenie telefoniczne. Udostępnij mu pełną ofertę menu oraz dodatków. Dodaj do swojej strony aplikację webową, która usprawni proces składania zamówień i zwiększy sprzedaż.
Czytaj więcejSprzedawaj swoją ofertę na smartfonach klientów. Oszczędzaj czas i zwiększaj zyski.
Korzystaj z nowoczesnych narzędzi sprzedaży oraz aktualnych trendów. Zamów aplikacje dla swojej restauracji, buduj lojalność klientów i zwiększaj zyski.
Czytaj więcejKompleksowa kontrola zakupów, magazynów oraz jakości produkcji w S4H.
Optymalizacja kosztów to jedno ze strategicznych zadań każdego managera punktu gastronomicznego. System S4H POS i S4H CHEF to przede wszystkim sprzedaż w gastronomii i jednocześnie zarządzanie magazynami, zakupami, analiza cen dostawców oraz możliwość tworzenia zestawów złożonych z dowolnych elementów. Wbudowane raporty pozwalają zweryfikować wielkość sprzedaży i koszty zakupów. Co jeszcze należy poddać analizie, aby obniżyć koszty prowadzenia biznesu?
Z odpowiedzią na to pytanie przychodzi S4H SORTING. Moduł, który analizuje miejsce powstawania odpadów, rodzaj oraz ilość wyrzucanej żywności.
Już od dziś poprawiaj swoje wyniki finansowe ze swojego telefonu z dowolnego miejsca!
Zdalne zarządzanie obiektem w jednej prostej aplikacji.
Rozwiązanie, które zwiększy widoczność procesów sprzedaży
oraz zamówień, umożliwi szybkie reagowanie i w konsekwencji poprawi wyniki finansowe.
Zarządzanie zasobami
Zintegrowany z wszystkimi modułami systemu S4H program do zarządzania zasobami. Pozwala w sposób zorganizowany planować przebieg różnego rodzaju zadań organizowanych w Twoim obiekcie. S4H CRM pozwala połączyć różnego rodzaju dokumenty ( np. dla hotelu - rezerwacje pokoi, planowanie menu, faktury, asygnaty; dla gastronomii - terminarz imprez, planowanie menu, planowanie zamówień, faktury; dla produkcji - rezerwacje dostaw półproduktów, planowanie zaopatrzenia stanowisk w materiały, prognozowanie zaopatrzenia dla zakładu, faktury, asygnaty ). Wraz z S4H CRM oprócz powiązania wszelkich dokumentów w jednym miejscu posiadasz zbiór zadań dla Twojego personelu.
Czytaj więcejOprogramowanie S4H wspiera firmy z niemal każdej branży. Dzięki niemu zarządzający mogą skupić się na pozyskiwaniu nowych i lepszej obsłudze stałych klientów, zamiast poświęcać czas na pracochłonne rozliczenia i prowadzenie dokumentacji.