Oprogramowanie S4H dla gastronomii

S4H POS

System sprzedaży kelnerskiej oparty na ekranie dotykowym

S4H POS

S4H POS to nowoczesne narzędzie do sprzedaży, pozwalające kelnerowi w wygodny sposób prowadzić rachunki gości. Bogata funkcjonalność programowania klawiszy, szybkie odnajdywanie żądanego towaru, automatyczne promocje to szybka i skuteczna obsługa klienta.

Czytaj więcej

S4H CHEF

Zarządzaj i kontroluj gospodarkę magazynową w czasie rzeczywistym, zachowaj ciągłość sprzedaży.

S4H CHEF

Kierujesz lokalem gastronomicznym lub całą siecią restauracji. Chcesz świadomie zarządzać wszystkimi procesami od zakupów, przez magazyny, jadłospisy i sprzedaż. Wykorzystaj skuteczne narzędzie – S4H CHEF.

Czytaj więcej

S4H MOBILE POS

Sprytna aplikacja, dzięki której zaoszczędzisz czas

S4H MOBILE POS

Aplikacja S4H Mobile POS ( mobilny bonownik na urządzenia z systemem android od wersji 7.1 ), która współpracuje  z S4H POS. Optymalizuje proces przyjmowania zamówień oraz skraca czas oczekiwania na gotowe dania. Dzięki niej kelner przekaże zamówienie do realizacji jeszcze przy stoliku Gości. Zwiększysz efektywność sprzedaży, a nie ilość pracy.

Czytaj więcej

S4H KDS

System komunikacji z kuchnią

S4H KDS

Nowoczesny system pozwalający na komunikację pomiędzy kuchnią a kelnerami. Wszystkie zamówienia są na bieżąco wyświetlane na specjalnym ekranie w kuchni, gdzie kucharz może szybko zmieniać ich status. Dzięki temu rozwiązaniu żadne zamówienie nie zostanie przeoczone.

Czytaj więcej

S4HONLINE Zamów

Moduł sklepu internetowego bez abonamentu i prowizji. Łatwość zamówienia online to wyższa sprzedaż.

S4HONLINE Zamów

Czy zero telefonów, smsów oraz e-maili może oznaczać dobrą sprzedaż, a nawet jej wzrost? Oczywiście, dzięki wykorzystaniu skutecznego kanału sprzedażowego – aplikacji S4HONLINE Zamów. Spraw, aby Twój klient mógł zamówić ulubione danie w każdym miejscu i bez oczekiwania na połączenie telefoniczne. Udostępnij mu pełną ofertę menu oraz dodatków. Dodaj do swojej strony aplikację webową, która usprawni proces składania zamówień i zwiększy sprzedaż. 

Czytaj więcej

S4H DELIVERY

Usprawnij realizację zamówień telefonicznych z dowozem i na wynos.

S4H DELIVERY

Najważniejsze funkcje DELIVERY to rejestracja, kontrola i nadzór stanu sprzedaży na wynos. Dodatkowo w systemie tworzona jest historia zamówień każdego klienta oraz baza jego adresów.

Czytaj więcej

S4H DRIVE (aplikacja mobilna Android)

Optymalizacja procesu dostawy i kontrola kierowców.

S4H DRIVE (aplikacja mobilna Android)

Prowadzisz restaurację i dowozisz dania do swoich klientów. 
Chcesz zoptymalizować proces dostawy. Przyspieszyć realizację zamówień i zmniejszyć koszty. 
 

Czytaj więcej

S4H CALLER (aplikacja mobilna Android)

Skróć proces przyjmowania zamówień telefonicznych.

S4H CALLER (aplikacja mobilna Android)

Darmowa aplikacja od S4H na telefon z Androidem od wersji 5., która sprawi, że natychmiast rozpoznasz swojego klienta po numerze telefonu. 

Czytaj więcej

S4H KDS (aplikacja mobilna Android)

Płynna komunikacja między kelnerem a kuchnią.

S4H KDS (aplikacja mobilna Android)

Dzięki wykorzystaniu ekranu dotykowego w kuchni zastępuje drukarki zamówień i usprawnia proces realizacji zamówień.

Czytaj więcej

S4H Stolik ONLINE

Prosty sposób rezerwacji stolików w restauracji.

S4H Stolik ONLINE

Dzięki aplikacji lub przez stronę www Twoi Goście będą mogli
bez oczekiwania na połączenie i w łatwy sposób zarezerwować miejsce
w ulubionym lokalu. Zwiększ ilość klientów.

Czytaj więcej

S4H APP Aplikacja na telefon

Sprzedawaj swoją ofertę na smartfonach klientów. Oszczędzaj czas i zwiększaj zyski.

S4H APP Aplikacja na telefon

Korzystaj z nowoczesnych narzędzi sprzedaży oraz aktualnych trendów. Zamów aplikacje dla swojej restauracji,  buduj lojalność klientów i zwiększaj zyski.

Czytaj więcej

S4H CATERING

Tworzenie jadłospisów opartych na kosztach, które uwzględnią założenia każdej diety

S4H CATERING

Oprogramowanie dla cateringu od S4H przeznaczone jest między innymi dla szpitali i stołówek pracowniczych oraz dla firm typu Fit Catering specjalizujących się w dostawie zdrowej żywności na zamówienie. Dzięki kompletnej kalkulacji wszystkich wartości odżywczych wszyscy klienci są zadowoleni z jakości dostarczanego menu ,wyliczenie kosztów pozwala Ci uzyskać zawsze pełny obraz swojego biznesu.

Czytaj więcej

S4H SORTING - sprawdź co się marnuje.

Kompleksowa kontrola zakupów, magazynów oraz jakości produkcji w S4H.

S4H SORTING - sprawdź co się marnuje.

Optymalizacja kosztów to jedno ze strategicznych zadań każdego managera punktu gastronomicznego. System S4H POS i S4H CHEF to przede wszystkim sprzedaż w gastronomii i jednocześnie zarządzanie magazynami, zakupami, analiza cen dostawców oraz możliwość tworzenia zestawów złożonych z dowolnych elementów. Wbudowane raporty pozwalają zweryfikować wielkość sprzedaży i koszty zakupów. Co jeszcze należy poddać analizie, aby obniżyć koszty prowadzenia biznesu?
Z odpowiedzią na to pytanie przychodzi S4H SORTING. Moduł, który analizuje miejsce powstawania odpadów, rodzaj oraz ilość wyrzucanej żywności.

Czytaj więcej

S4H CRM

Zarządzanie zasobami

S4H CRM

Zintegrowany z wszystkimi modułami systemu S4H program do zarządzania zasobami. Pozwala w sposób zorganizowany planować przebieg różnego rodzaju zadań organizowanych w Twoim obiekcie. S4H CRM pozwala połączyć różnego rodzaju dokumenty ( np. dla hotelu - rezerwacje pokoi, planowanie menu, faktury, asygnaty;  dla gastronomii - terminarz imprez, planowanie menu, planowanie zamówień, faktury; dla produkcji - rezerwacje dostaw półproduktów,  planowanie zaopatrzenia stanowisk w materiały, prognozowanie zaopatrzenia dla zakładu, faktury, asygnaty ). Wraz z S4H CRM oprócz powiązania  wszelkich dokumentów w jednym miejscu posiadasz zbiór zadań dla Twojego personelu.

Czytaj więcej

S4H Planowanie Imprez

Szybkie i sprawne planowanie bankietów, konferencji oraz przyjęć okolicznościowych

S4H Planowanie Imprez

Usprawnij sposób tworzenia ofert, oraz zarządzania prywatnymi wydarzeniami w Twojej restauracji. Zaplanuj zakupy wg wybranego menu napoi i potraw. Sprawdzaj wysokość marży w trakcie negocjacji, aby klient otrzymał ofertę wg założonego budżetu, a Twoja firma zyskała założony przychód. Zachowaj elastyczność i konkurencyjność swojej oferty.

Czytaj więcej

S4H POS to sprawdzony w ponad 4000 lokali system do sprzedaży dla gastronomii. 

 

Posiada wszystkie niezbędne funkcjonalności do zarządzania procesami handlowymi w jednej lub sieci restauracji. Natomiast dzięki modułowi S4H Sieć lokali możesz zarządzać ofertą wszystkich restauracji z jednego miejsca zwanego centralą. W niej możesz dodawać, modyfikować i usuwać artykuły, zmieniać ceny, reguły ofert specjalnych oraz promocji i będą one widoczne natychmiast w każdej lokalizacji. To także odpowiednie, usprawniające szereg procesów rozwiązanie dla gastronomicznych sieci franczyzowych.
S4H POS to moduł przeznaczony do sprzedaży w restauracji, kawiarni, barze, pubie, pizzerii oraz sklepach. Bez względu na wielkość Twojego biznesu to jedyne tak elastyczne rozwiązanie na terminal POS dla gastronomii i retail. Ponieważ nie wymaga zakupu i wdrożenia wszystkich funkcjonalności naraz. Wystarczy zapoznać się możliwościami każdego modułu i na starcie wybrać tylko te, które rozwiążą Twoje aktualne niedogodności.
W miarę rozwoju swojej firmy możesz w każdej chwili skorzystać z opcji rozszerzenia licencji o kolejne moduły, aby stać się bardziej konkurencyjnym na rynku.
S4H System dla gastronomii podobnie jak rozwiązania S4H dla Hoteli posiada budowę modułową, która daje możliwość indywidualnej konfiguracji systemu na potrzeby klienta.

 

Nasi specjaliści nieustannie rozwijają oprogramowanie S4H.

 

Zwiększają jego możliwości i jednocześnie dostosowują do zmieniających się przepisów i ustaw.  Każdego roku System S4H wydaje 3-4 nowe wersje oprogramowania. Jakie dodatkowe funkcjonalności lub jakie problemy zostają w nich rozwiązane, możesz sprawdzić w naszej zakładce AKTUALNOŚCI.
Potrzebujesz więcej informacji, zapytaj swojego opiekuna Systemu S4H, dowiesz się, co zyskasz dzięki zaktualizowaniu systemu do najnowszej wersji.
Czas na pobranie darmowej nowej wersji to 1 rok (12 mc) + dodatkowy miesiąc od daty zakupu, razem 13 mc. Przedłużenie prawa do aktualizacji na kolejne 13 mc to koszt 10% wartości posiadanych modułów. Jeżeli w tym czasie nie przedłużysz prawa do aktualizacji (będziesz czekał dłużej nić 13 miesięcy), cena przedłużenia prawa do aktualizacji będzie wynosić równowartość 25% wartości posiadanych modułów. Zawsze możesz zapytać o cenę swojego opiekuna systemu S4H.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu.
Dowiedz się, jak możesz zmienić te ustawienia i uzyskaj dodatkowe informacje o wykorzystaniu plików cookies.

Akceptuj