Wystarczy monitor dotykowy i moduł S4H KDS, aby wyeliminować drukarki zamówień i usprawnić realizację tych zamówień.
Na ekranie monitora z Androidem są wyświetlane i dodawane kolejno zamówienia, dzięki czemu kucharz na bieżąco widzi, które potrawy trzeba i w jakiej sekwencji przygotować. Dodatkowo kuchnia może informować kelnera o kolejnych etapach przygotowania potrawy.
Wyświetlenie listy wg dań daje podgląd ilościowy zamówionych artykułów i pomaga zaplanować ich realizację.
Natomiast podgląd garmażerki pozwala zaplanować produkcję.
Po przygotowaniu dania, kuchnia zmienia status potrawy i informacja jest przekazywana do kelnera np. o gotowości potrawy do odbioru.
Uwaga: Wymagana wersja Microsoft SQL minimum od 2016
Aplikacja daje możliwość konfiguracji trzech obszarów:
- SYSTEMU,
- WYGLĄDU,
- WYGLĄDU RACHUNKU.
1. Zapis obecnej konfiguracji (np. za pomocą screenów ustawień).
2. Usuń/odinstaluj obecną wersję.
3. Pobierz nową wersję z Google Play.
4. Ponownie uzupełnij konfigurację na podstawie zapisanych obrazów.
Aplikację można pobrać z Google Play i natychmiast zainstalować na urządzeniu z Androidem.
Jeden moduł na jedno urządzenie.
W przypadku podziału procesu „od przyjęcia zamówienia do wydania” np. na dwa etapy należy zakupić dwa moduły:
1. Pierwszy ekran KDS – wyświetlanie zamówień i realizacja.
2. Drugi ekran KDS – wyświetlanie zrealizowanych i przekazywanie do wydania.
S4H KDS pozwala:
- podzielić zamówienie na kilka etapów,
- ustawić alerty (kolorów) rachunków w zależności od:
1. Czasu dodania rachunku do systemu.
2. Czasu do wydania rachunku.
3. Czasu najstarszej niewydanej linijki rachunku.
Chcesz wiedzieć więcej, zadzwoń >> +48 94 34 01100
Klienci, który zakupili ten program zainteresowani byli również:
Zarządzaj i kontroluj gospodarkę magazynową w czasie rzeczywistym, zachowaj ciągłość sprzedaży.
Czytaj więcej