Prosty sposób rezerwacji stolików w restauracji.S4H Stolik ONLINE

S4H Stolik ONLINE

Zwiększ ilość Gości i poziom sprzedaży w restauracji dzięki rozszerzeniu dostępności Twojej oferty.


Systemy S4H Zamów ONLINE oraz S4H Stolik ONLINE ułatwią możliwość dotarcia do Twojego produktu z każdego miejsca.
Wieloletnie doświadczenie potwierdza, że na ilość zamówień ma wpływ możliwość skorzystania z Zamówień ONLINE natomiast na  zwiększenie ruchu w lokalu możliwość rezerwacji Stolika ONLINE.
Dzięki oferowaniu na swojej stronie internetowego systemu zamawiania jedzenia i systemu rezerwacji online możesz zwiększyć liczbę klientów
w restauracji. 
Klienci składający zamówienie na Twojej stronie zobaczą również możliwość zarezerwowania np. ulubionego stolika. Docenią zaoferowaną wygodę. 

Możliwości S4H Stolik ONLINE:

  • Twoi Goście nie muszą już czekać na odebranie telefonu,
  • samodzielnie zarezerwują stolik online bez angażowania pracownika restauracji,
  • rezerwacja jest możliwa na dowolnym urządzeniu z zainstalowaną przeglądarką stron www,
  • goście mogą wybrać stolik z widoku sali, gdzie widać ich położenie w lokalu,
  • lub mogą wybrać stolik z listy,
  • manager restauracji może ustawić w S4H minimalną ilość osób dla rezerwacji stolików, wówczas przy rezerwacji stolika dla dwóch osób, aplikacja nie wyświetli klientowi dostępności tych stolików, które mają ustawioną minimalną ilość na cztery osoby,
  • obsługa może także podglądać rezerwacje na dowolnym urządzeniu z przeglądarką po zalogowaniu się na swoje konto.

Do tej pory Goście, marząc o miłym spotkaniu przy stole lub ulubionym daniu z menu, dzwonili do restauracji i zdarzało się niestety, że trafiali na sygnał zajętości. Wielu z nich nie miało czasu na ponowne dzwonienie lub po prostu cierpliwości, wybierali inny lokal.
S4H Stolik ONLINE to aplikacja webowa, do której skorzystać może każdy użytkownik posiadający dostęp do przeglądarki internetowej.
Sam proces wymaga od klienta wybrania dla rezerwacji daty, godziny, ilości osób oraz stolika, podania kilku szczegółów (np. maila) i kliknięcia przycisku rezerwuj. Potwierdzenie rezerwacji wpada do skrzynki mailowej lub w przychodzi na telefon zamawiającego formie sms (umowa z SMSAPI).
Po założeniu konta Gość może się logować i przeglądać swoje dane oraz rezerwacje. Może zaktualizować informacje o sobie i ewentualnie anulować rezerwację stolika.  
 

W pierwszej kolejności klikamy na stronie restauracji przycisk Rezerwuj online lub wybieramy z aplikacji na smartfonie odpowiednią aplikację restauracji.
Po otwarciu się okna Stolik ONLINE podajemy interesującą nas datę, godzinę oraz ilość osób.

 


Po ustawieniu filtrów klikamy „lupkę" wyszukaj.
Jeżeli lokal ma kilka sal, należy w pierwszej kolejności kliknąć nazwę wybranej sali, aby wyświetlić dostępne stoliki.
Wybieramy stolik z widoku sali lub z listy dostępnych i klikamy Zarezerwuj stolik.

 



Rezerwacji można dokonać bez założenia konta, wystarczy wpisać numer telefonu oraz e-mail (konieczne dane do kontaktu dla obsługi restauracji).
W przypadku, gdy klient jest zdecydowany na założenie konta, może to zrobić, wypełniając formularz na stronie lub logując się przez Google, lub Facebook.

 

Konfiguracja stolików, strukturę, dostępność, ułożenie stolików na grafiku sali, godziny otwarcia restauracji, interwał czasowy oraz minimalna ilość osób ustawiamy w S4H POS.

 


Poznaj nasze inne aplikacje

Klienci, który zakupili ten program zainteresowani byli również:

Drukarki bonów i zamówień

Drukuj kupony promocyjne dla klienta oraz zamówienia dla pracowników

Czytaj więcej

Robo-kelnerzy

Wsparcie dla kelnera

Czytaj więcej

Systemy przywoławcze

Nowoczesne i skuteczne rozwiązanie do restauracji lub kawiarni.

Czytaj więcej
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu.
Dowiedz się, jak możesz zmienić te ustawienia i uzyskaj dodatkowe informacje o wykorzystaniu plików cookies.

Akceptuj