Prosty sposób rezerwacji stolików online przez stronę restauracjiS4H online Rezerwacja Stolika

S4H online Rezerwacja Stolika

S4H online Rezerwacja Stolika to łatwe i efektywne narzędzie dla restauracji, pozwalające gościom cieszyć się wspaniałym posiłkiem w ulubionej restauracji po szybkiej rezerwacji stolika online. Rozwiązanie to zapewnia klientom elastyczność i wygodę w wyborze i rezerwacji stolika, natomiast restauracji - bezobsługowy proces rezerwacji. Goście mogą wybrać preferowany termin, liczbę osób i ewentualnie dodać uwagi do rezerwacji i natychmiast otrzymają potwierdzenie swojego wyboru. Dzięki zaoferowaniu na stronie restauracji możliwości rezerwacji stolika online, lokal zyskuje możliwość zwiększenia ilości klientów o dużą grupę, która preferują tę metodę rezerwacji.

Możliwości S4H online Rezerwacja Stolika:

  • Twoi Goście nie muszą już czekać na odebranie telefonu,
  • samodzielnie zarezerwują stolik online bez angażowania pracownika restauracji,
  • rezerwacja jest możliwa na dowolnym urządzeniu z zainstalowaną przeglądarką stron www,
  • goście mogą wybrać stolik z widoku sali, gdzie widać ich położenie w lokalu,
  • lub mogą wybrać stolik z listy,
  • manager restauracji może ustawić w S4H minimalną ilość osób dla rezerwacji stolików, wówczas przy rezerwacji stolika dla dwóch osób, aplikacja nie wyświetli klientowi dostępności tych stolików, które mają ustawioną minimalną ilość na cztery osoby,
  • obsługa może także podglądać rezerwacje na dowolnym urządzeniu z przeglądarką po zalogowaniu się na swoje konto.

Do tej pory Goście, marząc o miłym spotkaniu przy stole lub ulubionym daniu z menu, dzwonili do restauracji i zdarzało się niestety, że trafiali na sygnał zajętości. Wielu z nich nie miało czasu na ponowne dzwonienie lub po prostu cierpliwości, wybierali inny lokal.
S4H Stolik ONLINE to aplikacja webowa, do której skorzystać może każdy użytkownik posiadający dostęp do przeglądarki internetowej.
Sam proces wymaga od klienta wybrania dla rezerwacji daty, godziny, ilości osób oraz stolika, podania kilku szczegółów (np. maila) i kliknięcia przycisku rezerwuj. Potwierdzenie rezerwacji wpada do skrzynki mailowej lub w przychodzi na telefon zamawiającego formie sms (umowa z SMSAPI).
Po założeniu konta Gość może się logować i przeglądać swoje dane oraz rezerwacje. Może zaktualizować informacje o sobie i ewentualnie anulować rezerwację stolika.  
 

W pierwszej kolejności klikamy na stronie restauracji przycisk Rezerwuj online lub wybieramy z aplikacji na smartfonie odpowiednią aplikację restauracji.
Po otwarciu się okna Stolik ONLINE podajemy interesującą nas datę, godzinę oraz ilość osób.

 


Po ustawieniu filtrów klikamy „lupkę" wyszukaj.
Jeżeli lokal ma kilka sal, należy w pierwszej kolejności kliknąć nazwę wybranej sali, aby wyświetlić dostępne stoliki.
Wybieramy stolik z widoku sali lub z listy dostępnych i klikamy Zarezerwuj stolik.

 



Rezerwacji można dokonać bez założenia konta, wystarczy wpisać numer telefonu oraz e-mail (konieczne dane do kontaktu dla obsługi restauracji).
W przypadku, gdy klient jest zdecydowany na założenie konta, może to zrobić, wypełniając formularz na stronie lub logując się przez Google, lub Facebook.

 

Konfiguracja stolików, strukturę, dostępność, ułożenie stolików na grafiku sali, godziny otwarcia restauracji, interwał czasowy oraz minimalna ilość osób ustawiamy w S4H POS.

 


Poznaj nasze inne aplikacje

Klienci, który zakupili ten program zainteresowani byli również:

S4H BI

Narzędzie spersonalizowanej indywidualnej analityki biznesowej

Czytaj więcej

S4H Sorting

Moduł, analizujący miejsce powstawania odpadów, rodzaj oraz ilość wyrzucanej żywności

Czytaj więcej
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu.
Dowiedz się, jak możesz zmienić te ustawienia i uzyskaj dodatkowe informacje o wykorzystaniu plików cookies.

Akceptuj