Nasza firma jest twórcą pierwszego w Polsce systemu do zarządzania sprzedażą, który od samego początku był projektowany dla sieci lokali zarządzanych przez centralę. Dzięki nowatorskiemu podejściu do architektury oprogramowania, które dzisiaj staje się ogromnie popularne w rozwiązaniach chmurowych (cloud computing), produkty S4H posiadają wszystkie zalety chmury, nie mając jej największej wady, jaką jest konieczność ciągłej łączności z siecią internet. Nasi użytkownicy mają więc bieżące informacje z całej zarządzanej przez siebie sieci lokali, mogą korzystać z urządzeń mobilnych do podglądania raportów, a jednocześnie nie tracą możliwości funkcjonowania, nawet gdy internet przestaje działać.
Zasadą naszej firmy jest to, aby system S4H był zawsze dostosowany do obowiązujących przepisów, o czym nasi użytkownicy niejednokrotnie się przekonali, np. podczas zmiany kolejności stawek podatku VAT czy wprowadzenie numeru NIP na paragonie.
W S4H każdego dnia rozwijamy nasze produkty, dodając nowe funkcje, pozwalające naszym Klientom nieustannie usprawniać pracę w swoich przedsiębiorstwach. Dzięki współpracy z wieloma różnorodnymi firmami zdobywamy doświadczenia, które wykorzystujemy, tworząc systemy zgodne z najnowszymi trendami w zarządzaniu i kontroli placówek handlowych.