NOWA Aktualizacja - wersja 2020.38.

2020-09-23

NOWA Aktualizacja - wersja 2020.38.

Nowa wersja oprogramowania S4H System jest już dostępna w formie pliku do pobrania.
Wraz z nową wersją oprogramowania zostały dodane następujące funkcjonalności:

S4H SYSTEM
•    Obsługa kodów GTU i innych kodów JPK: Do faktur sprzedaży i zakupu do menu „Inne funkcje” dodano funkcję „Zmień kody JPK”. Pozwala ona na dopisywanie kodów, zgodnie z zaleceniami MF odnośnie struktury nowego pliku JPK.      Automatycznie są dopisywane kody: 
- MPP – dla dokumentu z zaznaczoną podzieloną płatnością.
- FP – dla faktur do paragonów.
- VAT_RR – dla faktur RR.
- kody GTU wg przypisania artykułu do grupy kategorii „Kategorie JPK VAT” opisanej w wersji 2020.37 – nazwa kategorii musi być zgodna z wymaganym kodem, czyli np. GTU_01 czy GTU_04.
Raz zapisane kody przy wystawianiu nowej faktury nie będą nadpisywane przy edycji, stąd np. w przypadku dopisania artykułu z kodem GTU bądź oznaczenia faktury jako MPP, te dane trzeba uzupełnić poprzez funkcję „Zmień kody JPK” po zapisaniu faktury. Kody JPK będą wysyłane do wybranych systemów finansowo księgowych oraz będą dostępne w wydruku faktury sprzedaży (pole FVN_KodyJPK w tabeli FVN_FakturyVatNaglowki.
•    Dodano znacznik „Czy mechanizm podzielonej płatności” do faktur zakupu i faktur korygujących.
•    Dodano funkcję rachunku - „Promocje”. Pozwala na wybranie do rachunku promocji, system będzie wtedy wyświetlał w kolejnych krokach artykuły do wyboru, tak aby warunki wybranej promocji były spełnione.
•    Umożliwiono wyszukiwanie promocji w słowniku po artykułach i kategoriach.
•    Na liście zamkniętych rachunków, po wybraniu funkcji wydruku paragonu wyświetlane jest pytanie: Czy ma to być kolejny wydruk paragonu, czy kopia paragonu?
•    Po dodaniu do nazwy drukarki zamówień znaku gwiazdki * oraz cyfry pomiędzy 2 i 9, drukarka wydrukuje ilość egzemplarzy zamówienia zgodną z tą cyfrą. 
•    Raport sprzedaży – po pobraniu danych nie są one od razu podpinane do tabeli wynikowej, wykresu i tabeli przestawnej. Podpięcie następuje dopiero w chwili przełączenia się na zakładkę z daną prezentacją. Przyspiesza to działanie raportu i       oszczędza pamięć. 
•    Dodano interface do systemu FK Optima 2020.
•    W rejestrze paragonów dodano sumę wartości. 

S4H HOTEL&SPA
•    Dodanie obsługi systemu ogrzewania DAIKIN.
•    Do listy zadań dodany został Raport housekeepingu.
•    Podczas zapłaty za pobyt możliwe jest wpisanie numerów i nominałów bonów – funkcja związana z tzw. bonem turystycznym.
•    Dodanie raportu menadżerskiego dla hotelu.
•    Dodanie domyślnego statusu rezerwacji.
•    Dodanie okna do wystawiania zaliczki wynikającej z procentowej wartości pobytu gościa.
•    W oknie Edycji rezerwacji, w menu kontekstowym rezerwacji pokoi dodano funkcję „Grupowa zmiana dat pobytu".
•    Generowanie płatności (EspagoLink) dla rachunków w oknie Edycji rezerwacji.
•    Do Potwierdzenia rezerwacji dodano pola wartości pobytu oraz do zapłaty bez opłaty klimatycznej (RazemBezOplKlim,  DoZaplatyBezOplKlim).
•    Diagram zasobów: wprowadzono kolorowanie weekendów jak na diagramie pokoi.
•    Zadania czasowe: dodano raport gości hotelowych.
                Parametry: 
                RTYPE=fnZestawienieGosciHotelowych
                RNAME - nazwa raportu drukowanego (będzie dołączany w załączniku)
                EMAILTO - na adres ma być wysłany
                EMAILSUBJECT - tytuł maila
                EMAILBODY - treść maila
 
                Parametry opcjonalne:
                PDELRES=  Czy mają być uwzględnione usunięte rezerwacje. Domyślnie nie (false)
                RILOSCDNI=  Ile dni od dziś ma być uwzględnionych w raporcie. Domyślnie 0, czyli raport na dziś.
                PSWDR=  Wybrany zakres dat a termin rezerwacji.
                               Wpisujemy liczbę w zakresie od 1 do 6, gdzie każda z nich oznacza odpowiednio:
                               1 Zawarte pomiędzy datami.
                               2 Zaczynające się pomiędzy datami.
                               3 Kończące się pomiędzy datami.
                               4 Zaczynające się lub kończące się pomiędzy datami.
                               5 Zahaczające o daty: domyślna wartość.
                               6 Utworzone pomiędzy datami.
                POVERCHECK=  Czy mają być uwzględnione zaległe meldunki. Domyślnie nie (false)
                RLKOGID= Lista ID grup kontrahentów rozdzielone średnikiem(;). Domyślnie są uwzględniane wszystkie grupy kontrahentów.
                RKONID= ID konkretnego gościa.
•    W sprzedaży detalicznej wyłączono filtrowanie artykułów przynależnych do zasobów, rodzajów zasobów, usług dodatkowych, zabiegów, posiłków. Włączenie filtra odbywa się na semafor WlaczBlokadeFiltraArtSprzedazyDetalicznej=1.
•    W oknie Edycji rezerwacji, w edycji pola Pokój, dodano kolumnę ze skrótami statusów pokoi. Na semafor EdycjaRezerwacjiPokazStatusZasobu=1.
•    Dodano pola do raportu: nazwa na dokumencie, nazwa dokumentu, wartość dokumentu. Dodano Raport bonów.
Zmodyfikowano domyślny raport Wpływów hotelowych przez wprowadzenie nazw oraz grupowanie artykułów zgodnie z dokumentem sprzedaży.
•    Dodanie statusów pokoi: dezynfekcja oraz ozonowanie.
•    Do raportu gości hotelowych dodano do parametru dat: "Zaczynające lub trwające wg doby hotelowej'.
•    Przyjmowanie rezerwacji OnLine:
     - dodano wyliczanie opłaty klimatycznej dla gości,
     - ujednolicenie tworzenia skrótu kontrahenta jak w słowniku Kontrahentów,
     - odczyt numeru telefonu kontrahenta.
•    Lista rezerwacji: dodanie filtra: Lista wyjeżdżających i kończących się rezerwacji.
•    Wymaganie podania przyczyny anulacji rezerwacji na semafor WymagajPrzyczynyAnulacjiRezerwacji.
•    Raport wpływów hotelowych: dodanie nazw scalonych.
 

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu.
Dowiedz się, jak możesz zmienić te ustawienia i uzyskaj dodatkowe informacje o wykorzystaniu plików cookies.

Akceptuj