Moduł sklepu internetowego bez abonamentu i prowizjiS4H online Zamów

S4H online Zamów

Moduł S4H online Zamów jest innowacyjnym rozwiązaniem online, które ma za zadanie maksymalnie ułatwić proces zamawiania jedzenia online.  Klienci, za pośrednictwem strony internetowej, zyskują szybki i wygodny dostęp do menu oraz możliwość dokonania zamówienia bez opuszczania domu. Moduł ten, nie tylko ułatwia życie klientom, ale także znacznie usprawnia pracę personelu restauracji.
To zaawansowane narzędzie, integruje się z modułem S4H POS, dzięki czemu uzyskuje się pełną kontrolę nad przyjmowaniem zamówień, zarządzaniem danymi klientów oraz analizowaniem statystyk sprzedaży. Dodatkowo, można dostosować to rozwiązanie do indywidualnych potrzeb każdej restauracji.
Z naszym systemem S4HONLINE Zamów, klienci mogą cieszyć się szerokim zakresem funkcji. Przeglądanie menu, wybieranie dań, dobieranie dodatków, dokonywanie płatności online czy śledzenie statusu zamówienia, to tylko kilka kliknięć, gdyż zadbaliśmy o to, aby proces zamawiania był jak najbardziej intuicyjny i przyjazny dla klientów. Dlatego też nasza platforma posiada responsywny interfejs, który działa na dowolnym urządzeniu, z dowolną wielkością ekranu. Niezależnie od tego, czy klient korzysta z komputera, smartfona czy tabletu – będzie mógł cieszyć się wygodnym zamawianiem online.

Rozwiązanie to może być również wykorzystane do realizacji bezobsługowych zamówień poprzez skanowanie kodu QR przy stoliku bądź w pokoju hotelowym. W każdym przypadku elektroniczne menu zawsze pokazuje aktualną ofertę.

S4H online Zamów to nie tylko usprawnienie procesu zamawiania, ale także skuteczne narzędzie marketingowe. Platforma pozwala na zbieranie danych o klientach, co umożliwia przesyłanie im personalizowanych ofert czy promocji. Pozwala też na śledzenie trendów i preferencji gości, dzięki czemu można lepiej dopasować ofertę do potrzeb klientów.
 

Według ostatnich badań, co czwarte zamówienie jedzenia na dowóz zostało złożone online*

  • Klient składa zamówienie z dowolnego miejsca
  • Wysyłasz aktualny cennik i menu jednym kliknięciem
  • Głodny Gość nie czeka na zamówienie jedzenia w kolejce ani na połączenie telefoniczne
  • Definiujesz ceny dowozu zależnie od kwoty zamówienia i strefy
  • Integracja z systemami szybkich płatności
  • My zajmiemy się uruchomieniem sklepu dla Ciebie
  • Automatyzacja zamówień to więcej czasu na obsługę Gości w lokalu
  • *Źródło: RP. Biznes 2021 r.

- nieograniczona liczba pozycji w menu
- możliwość ustawienia indywidualnych wariantów

- sprzedaż zestawów
- podział składników np. pizzy na standardowe oraz składniki dodatkowe
- składniki dodatkowe mogą zwiększać cenę lub nie
- zakupy bez rejestracji lub z rejestracją
- ustawienia stref dostaw z różnymi stawkami
- możliwość wdrożenia programu lojalnościowego, przypisywanie indywidualnych rabatów
- ustawienie promocji: procentowe, bestseller, produkt dnia
- współpraca z Przelewy24, tpay,
- indywidualne dostosowanie grafiki do wyglądu strony restauracji

Zamówienia przez aplikację do stolikaJedną z wielu opcji zastosowania S4H Zamówień ONLINE jest możliwość wykorzystania aplikacji do składania zamówień przy stolikach. Wystarczy odpowiednia konfiguracja modułu, aby goście mogli zeskanować kod QR umieszczony na stoliku i złożyć zamówienia w aplikacji webowej i zapłacić online. Zamówienie zostaje przyjęte w S4H POS i przekazane do realizacji. Bezobsługowe przyjmowanie zamówień.

Zalety aplikacji zamówień do stolika:

  • - bezobsługowe przyjmowanie zamówienia oraz płatności,
  • - skrócenie czasu składania zamawiania,
  • - automatyczna płatność online,
  • - wyeliminowanie pomyłek z zapisanymi zamówieniami w notesach kelnerskich,
  • - automatyczna aktualizacja menu i dostępności dań, wystarczy wprowadzić zmiany np. ceny w S4H CHEF, aby menu w aplikacji wyświetlało nowe wartości,

- możliwość ustawiania promocji,

- przy opcji zestawów, klient może sam wybrać ulubione składniki,

- jeżeli posiadasz dużą salę, taras, ogród nie musisz się martwić o niezauważenie nowego Gościa, zamówienie pokazuje, na który stolik zostało złożone zamówienie i opłacone. Twoja załoga wie, gdzie dostarczyć potrawy.
 

Do najważniejszych korzyści z wdrożenia aplikacji do zamówień z dostawą należą:

- złożenie zamówienia z dowolnego miejsca,
- oszczędność czasu, zamawiający nie czeka w kolejce ani na połączenie telefoniczne, 
- dostęp do wszystkich możliwych opcji skompletowania zamówienia na ekranie własnego urządzenia,
- pełna możliwość modyfikacji produktów przez klienta wg określonych cech
Przykład: zamawiający dodaje do zamawianej pizzy dodatkowe składniki lub odejmuje te, których nie chce. 
- możliwość przydzielania indywidualnych rabatów, klienci uwielbiają zniżki oraz promocje
Przykład: Jeżeli chcesz nagradzać lojalnych Klientów, możesz poszczególnym użytkownikom przypisać określone ceny dowozu, 
premiując ich w ten sposób za regularne zamówienia.
- prosty, nawiązujący do wyglądu strony interfejs pozwala na szybkie i przyjemne złożenie zamówienia
- aplikacja działa na dowolnym urządzeniu z systemem: iOS, Android, Windows

System Zamówień ONLINE pozwala na sprawne przyjmowanie zamówień składanych przez Internet z dostawą do domu lub na wynos.

Klient, aby złożyć zamówienie zakłada konto w specjalnie utworzonym sklepie. Jezeli nie jest zainteresowany utworzeniem własnego konta może dokonać zakupu bez rejsteracji. Wybiera z danej kategorii interesujące go produkty, modyfikuje je według dostępnych opcji a następnie zamawia wybierając jedną z kilku opcji płatności.

Złożone zamówienie jest następnie wysyłane do systemu S4H POS, gdzie pojawia się po uprzednim sprawdzeniu go przez system. Wszystkie dane wpisane przez klienta, łącznie z cenami, adresami, danymi kontaktowymi i składem zamówienia, są dostępne w zamówieniu.

Takie rozwiązanie znakomicie zastępuje potrzebę ręcznego przyjmowania zamówienia przez telefon i wprowadzania go do S4H POS przez pracownika.

Zalety ze sprzedaży sushi, pizzy oraz innych dań przez Zamówienia ONLINE to:

- szybkość: zamówienia internetowe trafiają bezpośrednio do S4H POS, gdzie są natychmiast przyjmowane do realizacji 
- uniwersalność: przyjmowanie wielu zamówień jednocześnie (wyeliminowanie problemu z zajętą linią telefoniczną)
- przejrzystość: czytelna prezentacja oferty głównej oraz dodatków bez względu na rodzaj i wielkość urządzenia
- efektywność: zmniejszenie ilości błędów w zamówieniach
- elastyczność: możliwość ustalenia wartości kosztów dowozu np. wg spisu ulic oraz ceny zamówienia
- darmowy: niezależnie od tego jak wzrasta Twoja sprzedaż jesteś zwolniony z opłat prowizyjnych od transakcji oraz opłat abonamentowych, wystarczy aktualna wersja oprogramowania S4H
- wsparcie dla personelu: automatyzacja zamówień to więcej czasu na obsługę Gości w lokalu 
- wsparcie dla marketingu: postaw na lepsze relacje z klientami, utwórz bazę klientów z historią ich zamówień, generuj statystyki, raporty i przydzielaj rabaty


 

Uruchomieniem systemu zajmują się nasi pracownicy oraz partnerzy. Sprawdzimy, że wszystkie produkty są poprawnie ustawione, czy wysyłka i odbiór danych przebiega prawidłowo. Utworzymy również Twoją kopię systemu. Jedyne co musisz zrobić to przygotować swoje materiały reklamowe do zamieszczenia na stronie. Im więcej materiałów posiadasz tym łatwiej i szybciej przygotujemy stronę dla Twojej restauracji.


Poznaj nasze inne aplikacje

Klienci, który zakupili ten program zainteresowani byli również:

S4H POS

System sprzedaży kelnerskiej oparty na ekranie dotykowym

Czytaj więcej
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu.
Dowiedz się, jak możesz zmienić te ustawienia i uzyskaj dodatkowe informacje o wykorzystaniu plików cookies.

Akceptuj