Zamow.S4HONLINE to sklep internetowy współpracujący z aplikacją S4H POS. Pozwala na sprawne przyjmowanie zamówień składanych przez Internet.
Klient chce złożyć zamówienie, zakłada konto w specjalnie utworzonym sklepie lub zamawia bez rejestracji. Wybiera z danej kategorii interesujące go produkty, modyfikuje je według dostępnych opcji a następnie zamawia wybierając jedną z kilku opcji płatności. Złożone zamówienie jest następnie wysyłane do systemu S4H POS, gdzie pojawia się po uprzednim sprawdzeniu go przez system. Wszystkie dane wpisane przez klienta, łącznie z cenami, adresami, danymi kontaktowymi i składem zamówienia, są dostępne w zamówieniu.
W Systemie S4HONLINE Twój Klient ma pełną możliwość modyfikacji produktów wg określonych cech. Dzięki temu może np. do zamawianej pizzy dołożyć dodatkowe składniki lub odjąć te, których nie chce. Wprowadzając dodatki do systemu możesz zadecydować, które z wybranych opcji będą wpływały na cenę końcową produktu.
Ważną funkcjonalnością jest także obsługa stref dowozu powiązana z wyliczaniem ceny transportu zamówienia do Klienta. Na podstawie spisu ulic znajdujących się w systemie definiujemy stawki, które będą obowiązywać naszych klientów. Ceny dowozu możemy określać także na podstawie wartości zamówienia.
Jeżeli chcesz nagradzać lojalnych Klientów, możesz poszczególnym użytkownikom przypisać określone ceny dowozu, premiując ich w ten sposób za regularne zamówienia.
Cały swój asortyment możesz wysłać do S4HONLINE Zamów jednym przyciskiem w S4H CHEF. Nazwy i opisy produktów oraz kategorii, zdjęcia produktów, ceny, rozmiary – wszystko zostanie wysłane do systemu, aby jak najszybciej rozpocząć sprzedaż.
Przy S4HONLINE Zamów wymagane jest stałe prawo do aktualizacji
- nieograniczona liczba pozycji w menu
- możliwość ustawienia indywidualnych wariantów
- sprzedaż zestawów
- podział składników np. pizzy na standardowe oraz składniki dodatkowe
- składniki dodatkowe mogą zwiększać cenę lub nie
- zakupy bez rejestracji lub z rejestracją
- ustawienia stref dostaw z różnymi stawkami
- możliwość wdrożenia programu lojalnościowego, przypisywanie indywidualnych rabatów
- ustawienie promocji: procentowe, bestseller, produkt dnia
- współpraca z Przelewy24, tpay,
- indywidualne dostosowanie grafiki do wyglądu strony restauracji
Jedną z wielu opcji zastosowania S4H Zamówień ONLINE jest możliwość wykorzystania aplikacji do składania zamówień przy stolikach. Wystarczy odpowiednia konfiguracja modułu, aby goście mogli zeskanować kod QR umieszczony na stoliku i złożyć zamówienia w aplikacji webowej i zapłacić online. Zamówienie zostaje przyjęte w S4H POS i przekazane do realizacji. Bezobsługowe przyjmowanie zamówień.
- możliwość ustawiania promocji,
- przy opcji zestawów, klient może sam wybrać ulubione składniki,
- jeżeli posiadasz dużą salę, taras, ogród nie musisz się martwić o niezauważenie nowego Gościa, zamówienie pokazuje, na który stolik zostało złożone zamówienie i opłacone. Twoja załoga wie, gdzie dostarczyć potrawy.
Klient, aby złożyć zamówienie zakłada konto w specjalnie utworzonym sklepie. Jezeli nie jest zainteresowany utworzeniem własnego konta może dokonać zakupu bez rejsteracji. Wybiera z danej kategorii interesujące go produkty, modyfikuje je według dostępnych opcji a następnie zamawia wybierając jedną z kilku opcji płatności.
Złożone zamówienie jest następnie wysyłane do systemu S4H POS, gdzie pojawia się po uprzednim sprawdzeniu go przez system. Wszystkie dane wpisane przez klienta, łącznie z cenami, adresami, danymi kontaktowymi i składem zamówienia, są dostępne w zamówieniu.
Takie rozwiązanie znakomicie zastępuje potrzebę ręcznego przyjmowania zamówienia przez telefon i wprowadzania go do S4H POS przez pracownika.
- szybkość: zamówienia internetowe trafiają bezpośrednio do S4H POS, gdzie są natychmiast przyjmowane do realizacji
- uniwersalność: przyjmowanie wielu zamówień jednocześnie (wyeliminowanie problemu z zajętą linią telefoniczną)
- przejrzystość: czytelna prezentacja oferty głównej oraz dodatków bez względu na rodzaj i wielkość urządzenia
- efektywność: zmniejszenie ilości błędów w zamówieniach
- elastyczność: możliwość ustalenia wartości kosztów dowozu np. wg spisu ulic oraz ceny zamówienia
- darmowy: niezależnie od tego jak wzrasta Twoja sprzedaż jesteś zwolniony z opłat prowizyjnych od transakcji oraz opłat abonamentowych, wystarczy aktualna wersja oprogramowania S4H
- wsparcie dla personelu: automatyzacja zamówień to więcej czasu na obsługę Gości w lokalu
- wsparcie dla marketingu: postaw na lepsze relacje z klientami, utwórz bazę klientów z historią ich zamówień, generuj statystyki, raporty i przydzielaj rabaty
Uruchomieniem systemu zajmują się nasi pracownicy oraz partnerzy. Sprawdzimy, że wszystkie produkty są poprawnie ustawione, czy wysyłka i odbiór danych przebiega prawidłowo. Utworzymy również Twoją kopię systemu. Jedyne co musisz zrobić to przygotować swoje materiały reklamowe do zamieszczenia na stronie. Im więcej materiałów posiadasz tym łatwiej i szybciej przygotujemy stronę dla Twojej restauracji.
Klienci, który zakupili ten program zainteresowani byli również: